Det finns någon för alla, det gäller bara att hitta den!

Jaha, idag har jag gjort något som egentligen är emot mina principer då jag tycker att vampyrer ska va läskiga å coola inte snälla å mycket ocoola, menmen jag såg iaf eclipse! Heja mig! Fast enda anledningen till att man sitter och ser dom där filmerna är ju för att man får se taylor lautner, och det är ju inte fy skam! ;) Haha han är ju inte den snyggaste här i världen men han duger absolut! :] Å han har ju en tatuering så han är ju lite coolare än alla andra! ;p

Dag 5
Detta gör jag på helgern:
På helgerna brukar jag ta sovmorgon, fara te stallet, umgås med snajsiga människor och bara leva livet i friheten liksom! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0