hahah... fast ne

Ja dagen har ju varit allt annat än tursam iaf, jag kan bara skratta åt allt för det är ingen ide att deppa! ;p Inget gick som det skulle och anmälan fick jag aldrig iväg, men vad gör man?
Haha glad är ja då iaf att de där j*vla förbundet inte fick ett s*tans öre av mig! Hahahahaha suck on that biatcheees! hoppas verkligen att ni går i konkurs för ni dug då inte till ett jefla skit!
Aja fick iaf ett tips av therese, att jag måste ta reda på sanningen och inte gå omkring och tro saker som egentligen inte är sanna. Haha. lät ju logiskt när man skrev de ;)
ska inte skriva nå mer nu för då kmr jag bara aggra sönder, så jag får hoppas på en bra kväll iaf!



/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0