Sanningen gör ont ibland så lär dig leva med det!

Var i Vilhelmina en sväng idag, hittade en rosa hovkrats, ett par täckbyxor och ett par jeans så det va ju inte så illa. 
Sen så fick jag veta att älsklingskissemissen Sylvester är död, inte alls roligt ;( Aja, över till det här 30 dagars grejset:
Dag 2
Berätta om staden där du bor, Stad och stad det är ett litet samhälle som heter storuman. jag trivs här och har underbara vänner här. En liten nackdel är väl att alla här vet allt om alla, så det du inte vet om dig själv det vet alla andra. men det lider jag inte av så för mig är det ett helt okej ställe att bo på :) Det finns väl kanske inte så jätte mycket aktiviteter här men vad spelar det för roll om man har roligt folk att umgås med? 


Snodde en bild av Klara ;p menmen har övningskört lite idag oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0