Aj löv jo

I never thought that love can be so strong
Lycksele idag, blev faktiskt lite klädköp :) Så nu är Lovisa två linnen rikare! det behövdes verkligen, nu saknas bara lite fler leggings och jeans så är jag nöjd. Meen jag hade tänkt hinna göra en resa till Umeå innan sommaren är sommaren är slut. Och sen saknar jag min vän så en resa till vindeln är osså aktuellt! :) 
Och imorgon kommer min lön in på kontot, det gillas verkligen nu! 
Aja; i tisdags fick jag träffa Fanny och Therese, vilket känns som en evighet sen (en vecka) men dom gör en alltid så glad! :) 
Men just nu är det någon annan jag saknar.... men förhoppningsvis inte så länge till.

/Lovisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0