It´s only words and words are all I have

Som jag sa i första inlägget så skulle jag inte starta upp bloggen på "riktigt" förrän i höst och det är därför det inte har blivit så många inlägg, men här kommer en upd.
I måndags så for jag ju som sagt var till Umeå för att slutmäta terry, allt gick jätte bra och han skötte sig :) Det bästa av allt var att han var 147,2 cm! ;D Vilket betyder att han får tävla i ponnyklasser. :) Sen så for vi ut på ersboda en sväng och sen hämta vi nåra kycklingar. Var hemma halv ett ungefär så var gode trött i Tisdags.
På tal om tisdag så hade vi cabarén och det gick faktiskt över förväntningarna, Bra jobbat alla!!
Idag hade vi mentorskampen å då slutade vi elva, chill! Sen så har jag fixat alla avslutningssaker, för imorgon då gällere.

Ha det bäst! /Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0