Nu var det längesedan..

...jag skrev något här. Men det har väl inte hänt mycket fast ändå känns det så ;o Har jobbat nu måndag, tisdag och onsdag. Igår så följde jag med Therese å co. till drive in bingo, HAHA! (känns lite tantigt meeen man kan tjäna money!) Allt slutade med att ett första blipp-blipp krig är startat!
Aja, till dagen, jobb, optikern för att fixa körkortstillståndet och sen övningskörnings-kurs i tre timmar, det va dryyyygt!!
Det var det för den här gången och det lär inte bli så bra upd resten av veckan för jag drar till Norrheden imorgon(!) vi gillart. :)

Ha det bäst! :)/Lovisa

Ps. Blogg.se vill inte va på min sida idag så det blir ingen bild! ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0