A reason?!

Jaha då satt man här igen. Inväntar att Mathilda ska komma sen blir det zumba ;) Känner vi taggen, lr? jao självklart! ;p
Menmen, ska läsa lite samhälls nu innan det börjar.
På tal om samhälls, så undrar jag ibland vrf jag valde det här i storuman. vad var det som lockade? var det för att jag inte ville lämna tryggheten? vad hade jag att förlora? Till en början var jag 110% säker att det skulle bli umeå för mig. sen i våras kändes det som ett självklart val att gå i storuman, så kändes det också i höstas när jag för första gången klev in på luspengymnasiet som en av alla elever. Efter ett tag började jag tvivla på om jag gjort rätt val. Men nu är jag säker, säker på att jag har gjort rätt val. Världen står kvar om tre år, så vad har jag att förlora? Jo, jag skulle förlorat mkt om jag for, mina dunderbara vänner, hjärtat och hela min livsstil ungefär. Fast ibland känns det som att samhälls ksk inte va just rätt inriktning. Det bero nog på att vi ha Såhääääär mkt plugg ungefär. Men härda!! :p

Långt och meningslöst inlägg ;o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0