Boomboom

Insåg just att mitt schema inte alltid är sämst, har nämligen sovmorgon till tio imorgon! plus två och en halv timmas rast, inte helt dåligt det inte ;) Haha, menmen, den här dagen som började segt och allmänt dålig visade si bli en riktigt bra dag, lr de ha väl inte hänt så mkt speciellt mkt men är på skitbra humör just nu! :) Det gilla vi, känns som allt är hur perfekt som helst.
Taggar iaf zumban imorrn ;)

Dag 12- När och varför började du blogga?
Jag hade först en annan blogg, och anledningen till att jag började var väl för att jag tyckte det verkade rätt kul och ville testa. Dock blev inte uppdateringarna så bra och då blev bloggningen inte heller så kul. Så den bloggen tog jag bort men ett år senare skapade jag den här bloggen eftersom att jag kände att jag behövde nånstans där jag kunde skriva av mig och det kan va kul att kunna gå tillbaka å se vad som hänt och sen har jag nånstans att spara bilder m.m på. Så kort och gott: jag började blogga för att det va en kul grej och en personlig sak där jag kan skriva om vad som händer i mitt
och dom som vill kan läsa :)


allmänt störd bild å vi gillare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0