Dag 1

Dag 01-  Ett nytaget foto av dig och 10 intressanta fakta om dig själv.


Haha.
10 fakta då..

1. Jag ser för det mesta bara det positiva hos personer. vilket både är bra och dåligt
2. Jag håller ofta saker inom mig eftersom att jag inte vill slänga mina problem över nån annan
3. Jag har alltid gjort och kommer alltid gilla hästar, jag mår helt enkelt bra när jag är i stallet
4  Jag älskar att vara ute å gå med bra musik i lurarna för att rensa tankarna!
5. Jag hatar folk som försöker förändra andra människor till nån dom inte är
6. Jag dömer ofta människor efter första intrycket.. vilket har resulterat fel flera ggr!
7. Jag tar åt mig allt som folk säger, vilket är jobbigt.
8. Jag har lätt för att tolka saker fel och oroa mig över småsaker
9. Det finns en människa i världen som jag litar på till 110%, och den människan läser mig som en öppen bok
10. Jag har en syster som betyder mkt för mig, än om jag inte visar det alltid!



Kommentarer
Postat av: Klara

Int trodde ja väl nå annat ;) Klart ja betyder huuuuuuuur mkt som helst ;P

Faktum är att till å me du betyd en del för mig, tro de eller ej ;)

2011-11-07 @ 17:35:33
URL: http://heltenkeltklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0