december

Det är december imorrn. Och snön har blivit is. Hatare! allt ä Rebeckas fel! :p
haha nemen asså det är illa, hur ska det gå om inte snön kommer? vad tråkigt allt kom å bli. fast jag tror snön kommer förr eller senare  men egentligen så borde den redan vara här, jag mena det finns ju faktiskt en anledning till varför jag bor här uppe!
Letar lite låtar nu iaf till Jag, Sofia och Mathildas nya projekt ;) maraca-projektet blev ju rätt bra iaf, men det va ju ba ett test så nu kan vi vänta oss lite bättre saker!
Har också gjort en ny sån där lista, snart är ju den här för 30- dagar slut och den här är riktigt bra faktiskt. Och inte bara en massa onödig info :)
Den kommer nog upp om två dagar lr nåt sånt.



Bästa jullåten ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0