Kom å ta mig långt härifrån!

Gah! Historia är verkligen inget ämne för mig! (som allt annat förutom möjligen matte) Det är: tråkigt, onödigt, svårt å få in och ja jag skulle kunna fortsätta i en evighet och anledningarna till vrf man inte borde läsa historia skulle bli hur många som helst!
Vill verkligen ha helg, NU! Tack. Men vem bry sig om vad jag vill? nej det är ingen de.
Ojoj vad jag är positiv känner jag, men jag måste bara avreagera mig! sen ha hästen sprängt hagen oxå... gratis just nu ä han!
Nej nu ska jag va lite positiv; längtar till onsdag nästa vecka, då blire gamla minnen som ska återuppväckas! Trodde aldrig att jag skulle gå innanför väggarna på atg igen när jag sist for därifrån! (som för övrigt var när Terry slutmättes)
Visst, det är ju inte direkt nån kul grej att behöva fara till atg, men det ger mig bra minnen. Brukar va otroligt kul med Therese under ressan dit, speciellt när hon börjar sjunga ;) Haha!
Nej, åter till HISTORIAN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0