En vecka vare va?!

en sån dag, vi i SA11 sklle hjälpa elever från skytteanska med nån bilduppgift. Haha å i min grupp så var det två stycken som va överallt å ingenstans, hade seriöst tänkt lämna dom på park när vi gick förbi där :p
Sen imorrn äre en vecka sen jag va på sjukan å då sa dom att knä skulle va bra om en vecka, äre det då?? Öh Nej inte ett dugg! men jag ha ju drygt 2,5 timme på mig så det är ju lugnt :) Nej usch man ska inte klaga.
Får väl se hur det blir med uppdatering imorrn, onsdag= stressig dag som jag helst skulle hoppa över...
Å sen dessutom så ska jag orientera i två timmar helt själv i skogen, illa. :p

Dag 05 – En låt som påminner dig om en bästa vän.
jag ha många bästa vänner... så jga ha lite beslutsångest men jag tar en som passar in på dom flesta.

http://www.youtube.com/watch?v=EaKDOYTZbJg
Jag vet inte riktigt varför jag tänker på mina bästa vänner när jag hör den men det kan bero på att jag alltid blir glad när jag hör den å det blir jag av dom också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0