It was not only just a dream

Lyckades nyss skalla datorn:o Och ont gjorde de!
Hmm :/ Har nyss sett cabarén...igen :p Haha så roligt vi hade ändå! Vissa saker saknar man ibland från röbro men..usch nej! Glad att jag har gått klart mina tre år där skulle inte vilja göra om dom!!
Haha idag spårade de på historian1 iaf sista timmen, mathilda ska då satsa på å göra en musik video till vilse i skogen ;) hann filma i ungefär 24 sekunder å fångade hennes starka sida :p Men jag få nog tyvärr inte lägga upp den filmen :s ;) Menmen kul vare!

Dag 15 – En låt som fått dig att gråta.
http://www.youtube.com/watch?v=_sxJnjhXXjI


Bildbrist så jag bjuder på en hmm...ja mkt vacker bild :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0