Dina problem är inte mina, så snälla lämna mig utanför!

Åååhhh! Finns det nå mer irriterande än när folk snackar skit om ens egna vänner mitt framför näsan på en?? NEJ! Varför inte bara gå fram till dom å säga de rakt ut istället för att säga sakerna till mig, jo för folk är så jävla fega!! Klagar på hur folk gör å beter sig som idioter och bara gör fel, men i själva verket gör dom inte sakerna ett dugg bättre. Och varför måste jag måsta höra allt skit, det sårar mig verkligen och jag mår skitdåligt! För mina vänner betyder så mycket för mig och när jag får veta vad folk säger bakom deras ryggar så känner jag sorgen och irritatioen över att folk går på andra på ett sätt så dom själva inte kan försvara sig! Gaah nej är bara irriterad och arg så HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0