I will survive

Överlevde överlevnaden :) Zick-zack va lätt den bästa gruppen, kanske inte på orientering lr jo fast vi ville bara hoppa lite på stenar ;) På tal om stenar, jag hatar stenar. PUNKT! Helt klart blev överlvnaden mycket roligare än vad jag hade förväntat mig fast jag blev mycket besviken på spökvandringen men det är sånt som händer :p
Nu känns det som om jag skulle kunna sova i 100000 år men det kmr inte hända, ska vänta på att Rebecka slutar sen så ska hon bjuda mig på middag ;p Haha men jag står för efterrätten ;) Blir bra de!
Sen ikväll blir det stallet, Hella ska få ett pass på banan tro jag :)


Först gjorde jag det för dig, nu vet jag inte vem jag gör det för längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0