Livet är hårt för dom hårda

For ut igår kväll med två av mina dunderbaringar :) Det va så grymt härligt, höstig luft och man kunde verkligen koppla bort alla tankar och bara leva i nuet. Ofeigur var pigg och framåt som vanligt, gillas! :) Sen så följde jag med rebecka hem till hon och såg film, Hopp, grymt gulliga harar :]
Idag blir det stallet, ska få en lektion i "såhärskaHellagå" :D Eftersom att snart så ska jag ha henne i två veckor, ser framemot det eftersom att hon är en så fin häst som vill vara en till lags :)


Det finns människor som tar mig förgivet, och sen finns det dom som ser mig som jag är och det är dom som verkligen betyder, sen så finns ju bästaste vännen oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0