Sliten tjej... och helgen har just börjat! ;o

Har inget att skriva om så vi gör såhär istället :p



SENASTE:




1. Dryck - Vatten


2. Telefonsamtalet - Pappa


3. SMS - Inte nu iaf :p


4. Sång du lyssnade på - Hero of war




HAR DU NÅGONSIN:




6. Dejtat någon 2 gånger - Nej


7. Har någon varit otrogen mot dig - Det tror jag verkligen inte!


8. Varit kär - Yes :)


9. Förlorat någon speciell person - Jao


10. Varit deprimerad - Nej inte seriöst


11. Varit så trött att du somnat sittandes - Jaa




DINA 3 FAVORITFÄRGER:




12. svart


13. rosa


14. lila




I ÅR HAR DU:




15. Lärt känna en ny vän - Ja oja! Många!


16. Fått ditt hjärta krossat - nej i


17. Skrattat så att du börjat gråta - Jodå


18. Träffat någon som förändrat ditt liv - Ja


19. Insett vilka som är dina äkta vänner - Jadå det har jag verkligen gjort


20. Fått reda på att någon pratat om dig - jao


21. Kysst någon - Jaa




BLANDAT:




22. Hur många av dina MSN kompisar har du träffat? längesen ja va inne på msn


23. Hur många barn vill du ha - 2 tro ja


24. Har du några husdjur - Hundar, marsvin, får, häst


25. Vill du ändra ditt namn - Jao


26. Vad gjorde du under din förra födelsedag - Tog kort och åt tårta tro ja :p




27. Vilken tid vaknade du idag - halv sju


28. Vad gjorde du igår runt midnatt - sov tro ja, ne föresten Klara väckte mig typ då tro jag


29. Någonting som du längtar till - hihi :]


30. Senaste gången du träffade din pappa - 24 timmar sen ungefär




31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv - att jag skulle bli bättre på att säga till vissa personer hur jag egentligen känner, det blir så mkt enklare! :)


32. Vad lyssnar du på just nu - What are words


33. Har du någonsin pratat med någon vid namn Jens - tro int de :O


34. Vad gör dig irriterad just nu - Nja inget vad jag kan komma på




OM DIG:




35. Vad är ditt namn - Lovisa


36. Singel/upptagen - Snigel :P


37. Stjärntecken - fiskarna


38. Kille eller tjej - Tjej


39. Grundskola -


40. Gymnasie - Jo


41. Högskola - Nopp


42. Hårfärg - brunt


43. Långt eller kort - Halvlångt


44. Längd - Runt 166


45. Vad gillar du gällande dig själv - nånting


46. Piercings - Öronen


47. Tattoos - Nej


48. Höger eller vänster - Höger




DIN FÖRSTA:




49. Operation - 5 år


50. Piercing - Öronen


51. Tatuering - Ingen


52. Bästa vän - Anton tro jag


53. Sporten du spelade - Ingen aning


54. Husdjur - Hund, kor


55. Vaccination du minns - ingen aning


56. Konsert -


57. Förälskelse - Nalle Puh! ;))




JUST NU:




58. Äter du - Inget


59. Dricker du - Inget


60. Är du på väg att - fara ut


61. Lyssnar du på - inget


62. Väntar du på - att fara ut :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0