Lets start, tomorrow..

Dag 1: En bild på mig själv som jag är nöjd med
Dag 2: En bild på mig och mina syskon
Dag 3: En person som betyder väldigt mycket
Dag 4: Någonting jag vill göra just nu
Dag 5: Min värsta rädsla
Dag 6: En vän jag aldrig glömmer
Dag 7: En bild när jag var liten
Dag 8: Ett citat som jag älskar
Dag 9: Min aktivitet
Dag 10: Så ser jag på min framtid
Dag 11: Det jag lever för
Dag 12: Mitt bästa minne
Dag 13: Något jag saknar
Dag 14: Det här ska jag göra innan jag dör
Dag 15: Min käraste ägodel
Dag 16: Förebild
Dag 17: Min älsklings parfym
Dag 18: Favorit maten
Dag 19: Favorit godiset
Dag 20: Det värsta jag varit med om
Dag 21: Bästa dagen på hela veckan
Dag 22: En bild från ett minne som jag aldrig glömmer
Dag 23: Såhär kan min helg se ut
Dag 24: En film jag aldrig tröttnar på
Dag 25: Något jag aldrig gör om
Dag 26: Dagens outfite och varför jag valde just att ha på det
Dag 27: Det här spenderar jag helst pengar på
Dag 28: Mina starka sidor
Dag 29: En bild som alltid får mig glad
Dag 30: Såhär ser mitt liv ut just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0