0

Kan äntligen sitta här och säga att jag har JULLOV utan att ljuga. Och ja, jag kände mig lite sådär lagomt töntig så kände att stora bokstäver behövdes. Och jullov betyder att det snart e julafton oxå, helt sinnes jueh! Men innan dess står en helg på schemat. Menmen, spenderade dagen på skolan med julspexet, och våran film visades upp på julspexet oxå, vilket vi icket behöver gå in på i detalj. Förutom våran film så kom ju självklart the lärarbänd på besök. Trevligt. Sen blev det ju som sagt ett besök hos sjukgymnasten, gick väl bra, fick med mig ett hålla-bäckenet-på-plats bälte med mig hem oxå. Sexigt. Aja, det va ju typ min fredag det.
LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0