Inte en dag har gått utan att jag tänkt på

Förutom min lyckade städning idag så har jag faktiskt bakat pepparkakor, helt själv. Resultatet ska vi dock inte tala om.. Bästa att passa på att baka sånna så länge man får, snart förbjuds väl allt som inte är vitt. Aja, hittade även vad jag ska ha på avslutningen nästa fredag. Och min julklänning kom ju för någon dag sen. Just ja, hade ju sagt till hanna att om de blev för få på hoppkursen idag så kunde jag kanske va med, men det blev inget. Lika bra de nästan, då ja ha vart me på en av dessa kurser förut o var djupt besviken o fundersam efteråt.. Men allt e värt en andra chans, o med en så pass bra häst som ja har nu så skulle de nog kunna funka. Menmen, få se hur de bli med nästa, vill ju inte kasta pengar på nåt som ja ångrar sen. Nog om det, min kväll kommer jag att spendera tillsammans med Mathilda med M o säkert en massa andra folk. Kan bli bra det, sen dra ja en fet sovmorron imorrn.
LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0