No feelings, no disappointment, no pain

Jag har lyst med min frånvaro här i helgen, men jag har faktiskt inte haft tid, inte viljan heller för den delen. Har haft en fin helg, en mycket fin helg. Började gårdagen med en tidig långritt med sällskap av Mikaela och Keli. Sen på eftermiddan hämtade Kristoffer o Christian upp mig så vi vi for upp till Kaskeluokt, dom börja med o få igång isbilen innan dom faktiskt hittade sin rätta plats i köket o lagade mat. Duktiga pojkar! Sen blev det en liten after fågel hunt hos Anton, slutade med lite bugg. Går ju faktiskt riktigt bra när danspartnern faktiskt kan dansa. Blev väl rätt sent, så blev en låång och otroligt skön sovmorron imorse. Innan vi återgick till isbilen igen, som faktiskt startade så vi for o sladda lite innan Kristoffer lyckades sladda ner oss i diket. Så fram med traktorn, fick ju iaf ett reportage jag kan göra till fotouppgiften..Men nu är de vardag imorgon igen så nu är jag alena. Tomt.
LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0