Skellhell

Hann aldrig med något inlägg igår. oh snap. Men inget speciellt hände, skola och sen stallet.
Och hela denna dag har jag spenderat i skellefteå. Där julklappshandel stod på schemat. jag kanske inte ens behöver nämna att jag köpte några tidiga klappar till mig själv oxå.. Så det bruka bli. Men, nu är alla julklappar fixade vilket känns skönt. Kan ju nämna att det var snöstorm i skellhell, och från det att man gick ut från en affär och in i en annan så han man frysa ihjäl minst 3 gånger. lätt värt det. Och dagens mest förvånande sak var en tarantella, ja, en spindel för 1500! Vem vill ens ha? Såg ja en sån skulle ja betala 1500 för att nån skulle döda den! Euw.
1:a advent imorrn, herre vad tiden går.

LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0