1. Om mig

Dag 1. Om mig.

Eva Lovisa Olofsson, det är jag det. 17år, eller okej om några timmar iaf. Jag är för det mesta glad, förutom när jag blivit uppretad, då kan jag bli jävligt förbannad.  
Vad mer ska man säga? Jag kommer från och bor i Storuman, och i en liten by strax utanför som heter Kaskeluokt. Jag går samhällsprogrammet på luspengymnasiet och trivs rätt bra med det förutom att jag är redigt skolless just nu, men det är sånt som händer ibland. Ända sedan jag var liten har jag fascinerats av hästar, och idag har hästarna stor betydelse i mitt liv. Jag har en häst, en liten, vit, söt och lite tjurig islandshäst. Men han är till salu nu, ska förnya litegrann och skaffa annan.
Jag lever mitt liv i stort sett som alla andra, skola, umgås med vänner och gör andra fritidsaktiviteter. För övrigt så är dom bästaste personerna som vandrar på denna jord mina vänner, ja dom är ju helt perfekta! Haha, kanske inte så normala men det spelar ingen roll för dom är fortfarande bäst!
Sen som alla andra människor har man väl gjort misstag i sitt liv också, men man lär så länge man lever. Och ja, sårad har man väl också blivit genom åren men jag lever och keep going strong! ;)
Det var väl jag det på ett ungefär.


Och som ni ser så är jag lika normal som mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0