Dag 3

3. Min bästa vän

Då kom vi till det här också. Min bästa vän. Svårt att välja EN. Men ja, det beror väl litegrann på. Har varit som lite upp och ner med det där på sista tiden och jag vet inte riktigt vart jag har alla, har insett att det är svårt att lita till 100 % på någon. Och jag anser att den bästa vännen inte är den man kanske umgås med eller gör flest saker med, eller kanske pratar mest med. Men en bästa vän är något som byggs upp, man blir inte bästa vänner över en dag. Bästa vänner finns för varann i vått och torrt även om man inte setts på evigheter.
Vissa människor är inte menade att vara bästa vänner med varandra, det bara är så. Antingen är dom för olika eller så har man olika syn och mål med livet. Men bara för det kan man ju fortfarande vara vänner, inte bästa, men vänner.
Ja, och jag har fyra personer jag skulle kunna nämna som bästa vänner, fast två av dom är mer som systrar (Rebecka Almroth och ida Byström) och dom har jag inte känt så länge än så har inte hunnit bygga upp allt än, men dom betyder enormt för mig, skulle inte klara mig utan dom, dom gör liksom livet värt att leva! <3
Sen två vänner, två bästa vänner. Två vänner som jag har känt i en evighet, har hunnit bygga upp ett sånt förtroende som tar flera år att bygga upp, ett förtroende som bara finns mellan bästa vänner. Viktoria, vi har inte setts på två år, har knappt pratat men vi vet att vi alltid finns för varandra. Och kommer föralltid göra!
Mathilda
, spelar ingen roll vad det handlar om, hon lyssnar, och eftersom att hon är en person som lever utan problem så är det alltid hon som får lyssna på mina, men hon tröttnar inte på mig. Nej, hon finns där, ger mig en massa smarta idéer och får alltid till det där komiska som man verkligen behöver.
sen har jag ju superduper många jätte braiga vänner också, älskar er alla! :)


rebecka är inte så lätt att få på bild..

<3

<3


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åå du är så gullig! Självklart tröttnar jag inte på dig och jag kommer alltid finnas vad de än handlar om!! Puss

2012-02-21 @ 16:25:23
Postat av: Lovisa

Tack Mathilda! Och den dagen du råkar stöta på ett problem så vet du vart jag finns! Puss

2012-02-21 @ 17:15:07
URL: http://loviisaolofsson.blogg.se/
Postat av: idaah



Tappar jag dig, tappar jag allt.

2012-02-21 @ 21:44:38
URL: http://ponniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0