Dag 6

6. Mina rädslor

Jag erkänner, jag är dödligt rädd för spindlar. Varför vet jag inte men ser jag en spindel börjar jag kallsvettas och blir helt förstenad och slutar andas i några ögonblick. Får jag lr tror jag att jag har en spindel på mig så är det när på att jag svimmar, det svrtnar och jag slutar andas. Huvva. Kanske låter lite överdrivet men jag ska säga er att det blir bara värre med åren också.. Måste ta tag i det nångång och bli kvitt rädslan, frågan är bara hur. jag hatar det verkligen eftersom att spindlar finns överallt.
Och sen ja, är jag väl inte rädd för så mkt, förut var jag fruktansvärt rädd för döden, vågade knappt göra nåt eftersom jag va rädd att dö. Men den rädslan är borta nu.
Jo, jag är rädd för framtiden, har ingen aning om vad som kommer ske lr hur jag ens vill att det ska bli..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0