Inte mitt ansvar att se till så att folk accepterar dig.

Jag både hatar och älskar torsdagar. Hatar dem för att vi har både engelska och spanska på samma dag. Idiotsikt, jao!
Men vi slutar tidigt och helgen är inom sikte! och i helgen ska jag sova (ovanligt?) och sen på söndag är första träningen med Hella. Tagga! Haha ja och sen...och sen vet jag inte nå mer;)
Aja, den här torsdagen började då inte som en dans på rosor (lr jo föresten, eftersom rosor är taggiga) jag försov mig, men ingen skadad sked jag hann allt jag brukar göra och kom i tid. Huvudsaken det, jao!
Och sen kom jag på idag att va stalker skulle va både intressant men fruktansvärt obra och inte så kul. Haha. Och man skulle inte va så omtyckt heller, så nej det är inget för mig.


Hej, vill du gifta dig med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0