Dag 2, Mina intressen..

Jag har många intressen, många saker som jag gillar att göra; umgås med vänner, fiska, snowboard och så datorn.
Men sen har jag en livsstil också, hästarna, stallet, Leo.
Det hela började som ett intresse, men nu skulle jag aldrig kunna leva utan det, det har blivit en del av mig. Utan det är jag inte jag.
Till en början gjorde jag det för skojjs skull, alla mina vänner gjorde det så. Jag tog lektioner, utvecklades, blev bättre. Men i sjuan, så stoppades allt av att bästa tränaren jag nånsin ridit för gick bort. Har ridit för många sedan dess, men ingen som jag direkt kan säga har gjort så jag utvecklats. Snarare tvärtom..förutom dom få dressyr/hoppkurser jag gått ibland. Tyvärr är jag bosatt på fel plats för att verkligen kunna få hjälp att nå upp till de nivåer jag vill. Men nu när Leo är köpt känns allt som en ny start, i höst kommer vi gå längre, jag kommer satsa på mitt "intresse" till 100% och kommer lägga 110% på Leo.
 Visst, vi kommer aldrig ta oss till de största tävlingarna, men det är inte de som spelar roll, de viktiga är att vi trivs tillsammans, och litar på varann och har roligt i det vi gör.
Jag vill även utvecklas mer, även om det kommer måsta bli på min egen hand. Eller, inte helt själv, på sidan av finns det otroliga människor som stöttar mig till 1000.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0