Ohyeah.

Idag har jag gjort så lite som man ungefär kan göra på en dag. Men, de e skönt ibland. Tackar Sverige för att jag är ledig idag! Jag kanske är dum, men jag vet inte varför vi har våran nationaldag just den 6:e Juni. Så jag kör på teorin jag hade när jag var liten, Sverige fyller år. Grattis.
Det enda jag gjort idag är; Sovit, sett andra avenyn, fixat några saker på hemsidan, samt ändrat några bredder på bloggen (blogg.ses stilmallar kan ta sig nagerst..)
Och för tillfället så lyssnar jag på Jockiiiiboi och Dittins låt, den ha gått på repeat ett tag nu. Men det gör inget om jag lyssnar mig less på den för den är så värdelös så den blir bäst! Man slutar aldrig förvånas av dom grapparna;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0