Besvikelse!

Sovmorgon imorse, läste det sista ur boken, lr det jag hann. Hade 40 sidor kvar men klarade mig utan problem ;)
Sen så fick vi det glädjande beskedet att psykologin va inställd så vi sluta tidigt. Lycka!
Ikväll blir det stallet, och Leo. Ungefär det enda som lyser upp tillvaron nu. Om han lever, det e ju frågan det..
Blir att beställa från skinz.se idag oxå, blir en plast och skal! :) Pratade med Mia imorse så det blir så att vi byter telefon, så jag har blivit med HTC nu ;p

Jag fattar inte hur folk tänker egentligen! En gång, det hade kunnat ske av olyckshändelse, TVÅ gånger är inte okej.
Det e ju fan inte ens mänskligt att göra nåt sånt.


Blir iaf det här :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grr!

2012-03-20 @ 16:01:01
Postat av: Lovisa

Jajjemen!

2012-03-21 @ 10:16:55
URL: http://loviisaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0