Du går din väg och jag går min

Oj har helt glömt bort bloggen, lr nej det har jag inte men jag har inte haft tid o det e väl så det ska va när man ha lov, Fullt ös. Aja, kom från Viktoria i söndags kväll, så amazing jag ha haft det där borta, så otroligt kul! :)
Sen igår blev det en impuls till nalovardo, kul var det, lite isigt i backen men det spela ju inte så stor roll. O sen på kvällen blev det lite uppfostringsträning med Leo o sen släppte jag han i ridhuset för att han aldrig ha vart där. Sen så följde jag med Rebecka till hon där vi såg en film, skönt o träffa hon igen. Saknat hon ha jag gjort!
Idag blev det att kliva upp tidigt för att fara på sjukan o kolla upp foten/lederna. Kommer bli röntgen på det då..kul. lr inte.
Okej, det va en sammanfattning på mitt lov hittills, helt klart en bra start! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0