Love life and you can die proud.

Gode trött när jag klev upp imorse, hade ju tänkt lägga mig tidigt igår men hockeyn drog ju ut nådigt. Men det var det värt, en match närmare guld. Och imorgon blir det nya tag!
Dagen flög fram och ikväll har jag faktiskt fiskat utan någon vidare framgång men det spekar ju inte så stor roll. Fiskmat är inget jag rekomenderar för det är vidrigt, ja tom bland det vidrigaste jag nånsin haft i min mun, kan ju säga att de åkte ut lika fort.
Imorgon slutar jag elva vilket är sjukt skönt. Kommer nog ta det lugnt i helgen och bara vara, ha ju ändå lov snart! :)
Nej, nu blir det en dusch sen blir det nog att slå på AA tills sömnen tar över :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0