Problemen du ger gör mig bara starkare, så tack för dom! :)

Håller på att ladda för att klä mig och fara, det gör jag med hjälp av musik. Eftersom att mina hörlurar är back in buisness så är livet mycket lättare! :)
Kommer ta Athena ikväll också, känns bra att jag nångång kan göra nåt för Rebecka :)
Aja, eftersom att vi är många som undrar över en otroligt viktig sak så tänkte jag att jag skulle försöka leta reda på svaret, utan framgång, så då fanns det bara en sak kvar att göra. fråga någon som vet! Och det har jag nu gjort, väntar spänt på svar, hoppas det är till min fördel oxå ;) Mer än så kan jag inte avslöja för tillfället :) Menmen, det blir nog bra i slutet tror jag! :)
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, skÖnt! Känner mig verkligen inte på humör att göra något annat så det blir bäst så.


Mina fna, älskade rosa hörlurar med "luder" som Mathilda säger.. Nej, svenska är inte hennes starkaste sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0