Trodde du var någon annan..

1. Tre namn jag lyssnar till: Lovisa, Lowan och du.

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag inte ger upp.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Har sjukt dålig självkänsla

4. Detta är jag rädd för: att bli lämnad, förlora allt jag har.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Vatten, mat och sömn

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Sjunga

7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med vänner, min häst och mysa.

8. Detta vill jag göra just nu: Sova

9. Bästa känslan: Kärlek och lycka

10. Värsta känslan: Besvikelse

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Snäll och ÄRLIG!

12. Är jag kär just nu? Nej

13. Jag vill gifta mig: Kanske

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Lyckas med något

15. Min käraste ägodel: Vet inte :o

16. Något jag vill ha i present: Fyllde nyss år o länge kvar till jul

17. Detta har jag på mig just nu: Tröja, leggings, sockar o underkläder

18. Favoritkläder: Onepiece (dock inte i allmänhet!)

19. Favoritdjur: Häst!

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Olika

21. Favoritlåt just nu: Vet inte riktigt

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligast: Hmm, matte typ. Tråkigast: Helt klart SPANSKA!

23. Stjärntecken: Fisk

24. En bok jag älskar: Åsa Larsson

25. En film jag älskar: Många!

26. Tv-program jag gillar: Andra avenyn

27. Favoritdoft: ......:]

28. Detta äter jag gärna: Tacos.

29. Dricker helst: Loka

30. Favoritgodis: Gelehallon

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Jukkasjärvi

32. Färg på mina ögon: Blåa/grön/grå

33. Min längd: 165

34. Jag tror på: vissa övernaturliga händelser

35. Jag spelar: wii

36. Person jag beundrar: Rebecka

37. Så här bor jag: hus

38. ??: Bra fråga, tror jag passar den!

39. Det här tänder mig: Armar/rygg/ögon

40. Det här gör mig avtänd: personer med bristande respekt

41. Favoritfärg:
Svart/rosa/lila

42. Favoritcitat: "Live in the present, cause the future does not excist and the past is forgotten"

43. En hemlighet jag vet: Skriver jag inte här för då är det ingen hemlighet längre.

44. Bästa present jag fått: Bra fråga, vet inte

45. Senast köpta skiva: Lääääängesen.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Naglarna ksk

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Ojj

48. Udda förmåga/egenskap: Vetint

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Sköldpadda

50. Vad lyssnar du på just nu?: Vinden

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Skola, stallet, simmat

52. Var är dina föräldrar födda?: Kaskeluokt och Skarvsjöby

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Photoshop tro jag

54. Vilken är din favoritrestaurang? Eurasia ksk

55. När badade du i en pool senast?: Gills bassäng? Isf idag

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Ja

57. Hur många barn vill du ha?: 2

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Ingen

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Blankt

60. Vad har du för TV-kanaler?: Palla

61. Har du åkt moped någon gång?: Ja

62. Har du busringt någon gång?: Ja

63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Skulle kunna tänka mig det, ja!

66. Har du en egen trädgård? Nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Nasse

68. Kan du alla orden i nationalsången?: Fjäderlösa höna?

69. Badkar eller duschkabin? Badkar.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Minns inte

71. Favoritpizza?: kebabpizza

72. Chips eller popcorn?: Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?: Använder inte läppstift.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Nae

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?: apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Skolan, chickennuggets

78. Favoritchoklad?: Marabou

79. När röstade du senast?: Ett tag sen

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: Förra sommarn ksk

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: nae

82. Är du bra på matlagning? Ofc!....

83. Klarar du att tanka själv?: Ja tro ja.

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Nej

85. Pepsi eller Coca Cola?: Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Nej

87. Vad var det senaste du handlade?: Bonaqua

88. Har du kräkts offentligt? Nope

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Kärleken.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja det tror jag.

91. Har du ringt något betalnummer?: Nae tro jag inte iaf

92. Kan man vara vän med sitt ex?: Ja, beroende på varför det tog slut.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Hmm, venne

94. Hade du mycket hår som liten bebis?: normalt typ

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?:
?

96. Vad har du i din väska?: Bero på vilken

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Släcker lampan

98. Vad är du tacksam för idag?: Vet inte

99. Var hittade du den här listan?: På en annan blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: Dom som orka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0