Ja ser de snöar, jag ser det snöar!

Hejhejhallå! Igår när jag va barnvakt så började vi med att se Kungfu panda, och ni som har sett film med lilla söta skrutten Jonatan vet att han har en förmåga att spola tillbaka till början när filmen börjar nå sitt slut. Och det gjorde han också, sukk tänkte jag men såg lika glad ut för det, sen hände det omöjliga, han blev trött och spolade fram igen! Sen somna han, ungen sov halv 10, hellyeah jag kan det här! ;)
Och vad skulle jag då göra? JO, jag kunde ju också passa på att sova litegrann.
Sen då när Maria komde hem, så for jag och oj vad det snöade, såg ju ut som vinter :o Härligthärligt men farligt farligt!
Och idag, idag har jag inte hunnit mkt alls.


Uppochner nerochupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0