Vilken dag..

Usch vilken dag.. Aja, har iaf landat hos maria nu och ungen sover.
Började dagen med skola, stallet. Sen helt plötsligt Lycksele för akuttid hos tandläkarn där, två tänder lös och en har jag tappat en bit av och tungan halvt slaktad. Tur i oturen, men jag lever!
Blir återbesök till veckan, sen om en månad, sen om tre månader o sen ett halvår... Tur  man inte har tandläkarskräck iaf! Sen så fick jag reda på att den 14 juni ska jag till lasarettet o träffa den där kirurgen lr vad det nu är, som ska kolla på röntgen på foten. Ibland hoppas jag på en operation eftersom att det skulle bli så mkt härligare men jaa, tiden efter operationen missar jag gärna..
Aja, ikväll ha jag då hunnit med att spela lite brännboll a la Jonatan me bl.a rebecka, Jonatan, Maria, Hellan och MiaM. Kewl.
Men, just nu skulle sängen ha vart min bästa vän, men plikten kallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0