18

Skulle försöka skriva detta inlägg innan jag loggade in på facebook, mission failed. Men få väl ta och göra det nu då, idag var en bra skoldag då jag fick göra bort en rätt stor uppgift på naturkunskapen. Kändes gode bra att få styka den på to-do listan som förövrigt är ganska kort nu. Men har en känsla att det kommer ändras snart. undra när jag ska ha tid att leva. På median så for jag och Mathilda (teknikundren) ut i Storuman för att filma första scenerna till devil, skönt att ha kommit igång med det oxå. Och denna kväll har jag enbart spenderat med körkortsboken i hand. Men nu släpper jag den och nöjer mig för ikväll. Skolan tar min ork.
LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0