Cold

Kände redan när jag vaknade att dagen skulle bli lång och dryg. Men gick väl ändå hyffsat tycker jag, och fotolektionen gick över förväntan, mest troligt den roligaste vi haft faktiskt. Det kan ha berott på att jag inte ens behövde nudda kameran, det enda jag behövde göra på tre timmar var att kuta omkring i en donar overall med en hästpistol i högsta hugg och göra tappra försök att locka fram en galen min. Ja, det var min fotolektion det. Och sen på tal om nåt annat så är det ju presidentval nu alldeles strax, varför känner jag mig nervös över det? Jag bor inte Usa, jag vet inte ens vad dom två står för och jag är inte direkt politiskt insatt. Men ändå så är jag nervös, nervös över att Obama inte får sitta kvar. Vet inte vad han vill för Usa men jag tycker han verkar vara en trevlig människa. Avslutar nu detta med att säga att min dag avslutades med körkortsteorin.
LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0