Död åt detta helvete

Det här med dragningskraften har varit något jag aldrig förstått mig på, och något jag förstår mig ännu mindre på är varför just min säng har sån stor dragningskraft till mig på morron. Frågan lär bli obesvarad. När jag väl tagit mig upp var det bara att acceptera det faktum att torsdagen var på börjad, djävulens dag. Som tur var blev det iaf siesta på spanskan. Och sen då? Nee, det är inte ens värt att nämna vad denna kväll har bestått av, mitt huvud värker vid bara ordet, engelska. Euw. Men nu äre nog. Nu tar jag banne mig helg. I sinnet iaf, så alla som ser mig på skolan imorrn kan räkna med no work från min sida.
LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0