Happiness

Startade min dag med att simning, sen i slutet skulle vi ha djupdykning (aa, så djupt det går att dyka på vårt paradisbad..) så det blev dödaöron.se. Men, dagen flöt på bra och jag har nu hunnit skriva klart idrottsrapporten och sen har jag bara 1 minut kvar på naturredovisningen. Känner mig ändå lugn över den då jag gjorde precis samma sak för nån vecka sen, dock ett annat ämne men ändå, samma princip ju. Sen avslutade jag min kväll med att se första breaking dawn med Klara. Har sagt det förut, och säger det igen, starkt team Jacob här. Alla kan få dö för min del, skulle inte direkt bry mig bara han överlever så är jag nöjd. Aja, nog om det.
LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0