Lucifer

Helt sinnes så trött min skalle är efter denna vecka. En veckas helg nu skulle sitta fint.. Men ska inte klaga egentligen, hade bara två lektioner idag, dock vare 1,5 timmes svenska vilket alltid resulterar 1,5 timmes föreläsning typ. Sen blev det stallet direkt. Och dessutom så har jag och min kära hårddisk äntligen blivit ett team igen nu när Anna omformaterade den så den passar till Mac. Har alltid tyckt att WD har varit ett tråkigt namn på honom, men sen sa Anna att hon döpt om den, men jag tyckte att Luspen är bäst verkligen inte var bra, så nu heter han kort och gott Lucifer. Och bara för att fira lite kan jag bjuda på dom 2 första bilderna i den.
LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0