Natten är vacker

Kom just att tänka på alla skoluppgifter som borde göras o pluggas på tills nästa vecka. Kan inte ett skit. Och är verkligen alldeles för trött för att göra nåt av det idag. Blev som jag nämnde en hård dag igår. Började med en liten olyckshändelse på dagen, som vi inte behöver ta upp här. Sen på kvällen så hittade vi en ridskolehäst med kolik. Så jag och Nikolina tillbringade natten i stallet eftersom hästen skulle gå en kvart varje timme vilket resulterade att jag gick isäng åtta imorse. 3 timmars sömn sen var det bara att ge sig iväg till stallet igen för att hålla lektion. Uteritt. Red Saela, tjockishest, men söt e hon. Nu ska jag bara slänga i nån mat i mig och sen iväg ner igen för att rida Leo. Sen ska jag minsann hem och sova. Tills imorron.
LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0