The smile on your face

Halva veckan avklarad, tackar gudarna för det. Fast justja, jag är ju inte religiös..Damn it!
Dagen har varit rätt lugn, dock lite inre aggressioner när vi fick ännu en uppgift på religionen, fuck it. Men annars så har det bara varit bra. For till stallet efter skolan och tränade till musik som Carina har sagt åt mig att göra, gick så otroligt jävla bra! Och att galoppera fram till swedish house mafia är en känsla utöver det vanliga, bör testas för att förstås. Avslutade kvällen med bonde söker fru, onsdagsnöje. Sen tänker jag ta mig en låång dusch, och inte göra en enda skoluppgift. Yes, livet leker, och nej, jag tänker inte skriva yolo för det skulle förstöra min image.

LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0