Äntligen lördag

Skrev aldrig igår, hade ingen tid till det. Efter skolan var det lektion för Alma och sen hem, och sen till slakthuset då de hade skjutit fullt för i år (vilket gav mig sovmorgon idag) Sen hem och äta innan jag, Kristoffer och Anton for iväg till Klara och spelade lite spel. Och när jag kom hem var jag tröttare än döden så då sket jag helt enkelt i det. Och idag då, jodå jag har egentligen mycket jag borde göra och började även morgonen med lite fårjakt. Men snart ska jag ta mig i kragen och göra hemprov sen borde jag städa också..Får se hur det blir med den saken. Och ikväll så skulle det tydligen va after hunt hos Klara. Haha ja dom påhittiga dom där "små" pojkarna dom. Antingen vill dom ha en anledning till varför dom vill supa eller så tycker dom helt enkelt att en after hunt är en viktig del av jakten (helt plötsligt) Men en sak är då säkert, man ska inte klaga på att det aldrig händer något i en by. nee, nu måste jag göra nåt vettigt känner jag.
LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0