I made it all this way

Vaknade upp imorse helt förvirrad över vad klockan egentligen var, telefonen visade nånting o klockan nånting. Insåg snabbt att min telefon var duktig nog att ställa om sig själv. Och idag har jag gjort så fruktansvärt lite att jag nästan skäms..Så efter middagen var intagen så blev det en springtur, mycket härligare i kyla än i värme, dock kan jag ju bara andas genom mun när jag springer så luften hinner inte riktigt värmas upp, men det funkar. Tog inte ut allt för att ha kvar lite till att köra lite rygg/rumpa/mage sen. Och nu hade jag faktiskt tänkt fortsätta med lite vettigare saker, antingen plugga lite eller städa. Eller varför inte både och? Tyvärr måste jag dock meddela att jag måste upp liite tidigare imorrn för att ta mig ner till storuman. Aja, få ju sova resten av lovet. Och sedan, en sista sak innan jag avslutar så vill jag bara ge lite medlidande för alla som har blivit berörd av olyckan i Malå. Det är tragiskt.
LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0