Irritationen smyger på

OOh, är det något som jag stör mig på så är det när internet fukkar upp och laggar satan. Tog ungefär 7 min att ens ta mig in hit..Känn jag bli arg. Fast det var jag redan innan också, varför ska det va så svårt för vissa ta bort efter sig?! Alla andra gör det, men det är tydligen en fruktansvärd prestation att bära ett kilo, 60 meter typ. Herre jävlar, jag borde ju typ va värsta fit nu då? Nee Lovisa ingen idé att störa dig, det hjälper ändå inte. Över till dagen då, skola-hemprov-stallet. En halv fråga kvar på hemprovet vilken ska göras nu. Sen gå igenom redovisningen som jag ska ha imorrn. Blir bra det tro jag. Sen så är en ny jacka på väg till mig (snart), tyvärr kommer den inte förrän i november, men än så länge klarar jag mig. Btw så skulle de ju snöa imorrn, inte mig emot!
LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0