Lycka gör en så glad

dag så släppte allt, och jag kände en otroligt, fucking jävla lycka! Donno why men så äre. That moment liksom, bäst att njuta man vet aldrig när det kommer igen. Aja, kvällen spenderade jag som sagt i stallet och jag var nog med om ett av de läskigare ögonblicken i mitt liv, kan vara för att man blev paranoid eller nåt men jag såg ett monster barn. Eller så var det någon som redan vandrat vidare från den här jorden. Mänskligt var det inte, eller så var jag, som sagt, paranoid. Haha aja, eller så var det bara ett barn som var stumt och fruktansvärt ljudlöst. Kanske är mest troligt att det är det?
Nee, nu blev jag trött, fixa allt sen sängen.


LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0