Nedvärdera aldrig dig själv

Har mer eller mindre varit en rätt onödig dag på skolan, en lektion med lärare och där gjorde vi väl inte något som var fasansfullt vettigt. For iaf hem med den tidiga bussen och tänkte att jag kanske skulle kunna få något gjort, och ja, klockan är halv fem och TVÅ naturkunskapsuppgifter är klara och inskickade. Nice work. Annars ikväll blir det väl att fortsätta med lite uppgifter då jag inte hinner imorgon, för då minsann ska jag och Sofia på zumba! La ju upp mitt egna program, men shake your body är aldrig desamma utan Sofia eller Mathilda.
LotsOfLove heart

Passar på att visa Linneas mästerverk till mig, en liten lathund för besiktningar. Sen tror jag hon försöker säga att det händer nåt i April :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0