Ta mig tillbaka

Har verkligen lyst med min frånvaro här idag, men faktum är att från det att jag klev upp halv nio imorse och fram till nu så har jag haft fullt upp. Har inte ens haft så få minuter över så att jag har kunnat göra ett inlägg. Skolan tog upp halva dagen sen så drog jag till stallet, fick sällskap ut av Ruff och Nikolina och det är ju alltid trevligare med sällskap än att fara själv. Sen efter det var det bara att fara direkt till akkan där vi skulle ha nån återträff från fjällturen. 2 veckor sen nu, shit vad tiden går. Kan erkänna att jag gärna skulle återvända till ammarnäs snart..Aja, sen har jag kutat omkring som en yr höna och packat. Tror jag har allt så nu kan jag lägga mig med gott samvete ikväll. Har Btw sov morgon imorrn. Ja, jag har det ganska bra ibland!
LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0