Friday I'm in love

Fredag, jag älskar fredagar! Helt klart bästa dagen på hela veckan. Alla är glada och allt känns så underbart bra, känns som allt som inte är löst kommer lösa sig. och allt detta, bara för en vanlig dag. har fullt upp hela dagen, ända tills ikväll, men när jag far hem kommer dö i soffan och invänta morgondagen. Lite osäkert än vad som händer då, men det lutar mot att det blir Lycksele med kusin. kan bli sjukt bra det. Menmen, skola nu då, sen lite foto till skoltidningen innan det bär iväg till stallet för att fixa allt och rida Leo, min fina stjärna! Sen har jag lektion också, men bara för en elev så det kommer nog gå skitbra. Men sen, då tänker jag fara hem.
LotsOfLove heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0