Jag,du,vi

Jag kom på att jag hade en dag kvar på den där listsaken, men kände att den kommer bli alldeles för lång och komplicerad för att slänga ihop nu. Så den får helt enkelt vänta, jag ser om jag har lust/tid/ork att göra deeptalk av den eller om det helt enkelt får bli ett av alla andra onödiga inlägg på denna blogg. Blir nog imorrn den kommer upp isf. Aja, ska väl kast mig in i duschen snart för att förbereda mig för att kasta mig in i drömmarnas värld. Nog för att jag inte drömt så jätte mycket på sista tiden. Det enda jag minns var att jag drömde om en groda inatt iaf, som bodde under ett träd och när jag skulle gå dit och kolla attackerade alla hans grodkompisar mig. Sjukt, ja. Drömmar är allt bra roliga ibland. Nee, usch nu har jag svamlat och jag tror jag tappade alla efter typ första raden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0